Klachtenafhandeling

Tevreden klanten is waar het om gaat bij Webshop by Maaike. Mocht u toch een slechte ervaring hebben gehad met uw bestelling of onze service dan willen wij dat graag weten. Wij zullen er alles aan doen om uw klachten te verhelpen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 

Made by Maaike

Oesterzwam 25
4758 CA Standdaarbuiten
info@webshopbymaaike.nl
085-1306913 (Ook via whatsapp bereikbaar) 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar onze webshop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2024 Webshop By Maaike | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel