Veelgestelde vragen

 


Hoe plaats ik mijn bestelling?
Door op de knop 'Bestellen' te klikken plaats je je product in je winkelwagen. Klaar met winkelen? Ga dan naar je winkelwagen en klik je op 'Bestelling afronden'.

Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen?
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging via e-mail. Dit kan een paar minuten duren. Het is belangrijk om je e-mailadres correct aan ons door te geven bij je bestelling. Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Mogelijk is onze e-mail in je spam map terecht gekomen. Wanneer dit ook niet het geval is, stuur ons dan even een e-mail. Wij zullen dan controleren of je bestelling goed is doorgekomen en indien nodig een nieuwe bevestiging sturen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Onze producten worden bezorgd door PostNL in samenwerking met MyParcel en hebben binnen Nederland gemiddeld een levertijd van 1-3 werkdagen. We streven ernaar je product op de werkdag van bestelling te versturen. Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling is verzonden. Daarnaast ontvang je een e-mail van MyParcel met een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 



Leveren jullie wereldwijd?
Momenteel leveren wij standaard alleen binnen Nederland. Interesse buiten dit gebied? Stuur ons een e-mail via info@webshopbymaaike.nl en we kijken hoe we je kunnen helpen.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Tot €40,- rekenen wij €6,95 verzendkosten.
  • Na €40,- is verzenden gratis!

Kan ik de bestelling ook ophalen?
Bestelling ophalen kan op afspraak. Klanten van Made by Maaike die een afspraak hebben staan kunnen er ook een notitie bijzetten met de vraag of ik het mee wil nemen. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betaal met Mollie - de veiligste en makkelijkste betaaloplossing met de volgende betaalmethoden: iDeal, credit card, Bancontact en achteraf middels factuur.



Kan ik een artikel retourneren?
Mocht jouw bestelling onverhoopt toch niet aan je wensen voldoen, dan kun je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Kijk hier voor alle informatie rondom het herroepingsrecht.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Blije klanten vinden wij erg belangrijk. Indien je een klacht hebt, vragen we je een e-mail te sturen naar 

info@webshopbymaaike.nl, zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden.

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat kan ik het beste doen?
Mocht je op deze pagina je antwoord niet hebben kunnen vinden, stuur ons een e-mail via info@webshopbymaaike.nl of bel (of whatsapp) naar 085 - 130 69 13. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

© 2018 - 2024 Webshop By Maaike | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel